Dostava

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije. Za vsa naročila do 15h, se bo trgovec potrudil, da bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. V nobenem primeru trgovec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni na naslovu, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi brez dodatnih stroškov, dostavljalcu je dovoljeno, da vas pokliče na kontaktno številko, katero ste oddali ob prijavi na spletni strani. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Dobavni rok začne teči ob 17.00 uri na dan prejema potrdila o plačilu oziroma od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo "V obdelavi". Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili o nameravanem roku dostave. Dostava se izvaja preko Pošte Slovenije. Pošta Slovenije ob prevzemu paketa zaračuna dodatno provizijo: do vrednosti 96 EUR - 0,96 EUR, do 1% od vrednosti vplačila. Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila. Cena dostave odvisna od teže paketa.

Cena dostave se gleda le na skupno težo in ne na število paketov. Dostava se vrši v dopoldanskem ali popoldanskem času. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, paket pa prevzamete na lokalni poslovalnici Pošte Slovenije. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo v primeru da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali. Izjemoma se lahko dogovorimo za alternativen prevzem v kolikor se prodajalec in kupec strinjata. Za alternativen prevzem nas kontaktirajte na andraz(afna)kosobrin.si.

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno stanje. V primeru, da so na pošiljki fizične poškodbe, ali da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu (Pošta Slovenije), ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. O poškodovani pošiljki nas nemudoma kontaktirajte po emailu ali po telefonu.

Vse pakete pošljemo z oznako priporočeno in z odkupninskim obrazcem v kolikor je bilo izbrano plačilo po povzetju.

Dostavni rok za naročene izdelke je odvisen od stanja zaloge. V kolikor je izdelek na zalogi je dostavni rok med 1-3 delovne dni. Za izdelke, ki niso na zalogi vam naknadno sporočimo rok dostave.