Dostava
Dostava
Dostavo naročenega
blaga opravlja Pošta Slovenije. Za vsa naročila do 15h, se bo trgovec potrudil,
da bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na
zalogi). Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. V nobenem
primeru trgovec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na
naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času
dostave ni na naslovu, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi
brez dodatnih stroškov, dostavljalcu je dovoljeno, da vas pokliče na kontaktno
številko, katero ste oddali ob prijavi na spletni strani. V primeru, da izdelka
ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali
vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Dobavni rok začne teči ob 17.00
uri na dan prejema potrdila o plačilu oziroma od takrat, ko ste dobili po
elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo "V obdelavi".
Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan
po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili
o nameravanem roku dostave. Dostava se izvaja preko Pošte Slovenije. Pošta
Slovenije ob dostavi paketa z odkupnino zaračuna dodatno provizijo: do vrednosti 96 EUR -
0,96 EUR, do 1% od vrednosti vplačila. Strošek dostave je obračunan pred
zaključkom naročila. Cena dostave odvisna od teže paketa.
Cena dostave se gleda le
na skupno težo in ne na število paketov. Dostava se vrši v dopoldanskem ali
popoldanskem času. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave
odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, paket pa prevzamete na lokalni
poslovalnici Pošte Slovenije. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete
telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo
v primeru da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali. Izjemoma se lahko
dogovorimo za alternativen prevzem v kolikor se prodajalec in kupec strinjata.
Za alternativen prevzem nas kontaktirajte na info(afna)kugla.si.
Kupec je pri prevzemu
pošiljke dolžan pregledati njeno stanje. V primeru, da so na pošiljki fizične
poškodbe, ali da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec
dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri
dostavljalcu (Pošta Slovenije), ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje
stroške, če se mu dokaže odgovornost. O poškodovani pošiljki nas nemudoma
kontaktirajte po emailu ali po telefonu.
Vse pakete pošljemo z
oznako priporočeno in z odkupninskim obrazcem v kolikor je bilo izbrano plačilo
po povzetju.
Dostavni rok za
naročene izdelke je odvisen od stanja zaloge. V kolikor je izdelek na zalogi je
dostavni rok med 1-3 delovne dni. Za izdelke, ki niso na zalogi vam naknadno
sporočimo rok dostave.