Pogoji poslovanja
Uporabniki spletne
trgovine (registrirani člani in gostje) se morate pred uporabo spletne trgovino
ter nakupom strinjati s pogoji uporabe. V primeru nadaljnje uporabe se
strinjate z splošnimi pogoji uporabe te strani, ter predpisi Republike
Slovenije o elektronskem poslovanju. V nasprotnem primeru spletne strani in
storitve ne uporabljajte. Z naročilom in plačilom storitve se strinjate z vsemi
pogoji objavljenimi na tej strani.
Ponudnik
Spletno trgovino kugla.si
upravlja podjetje Kosobrin, Kranjska Gora, d.o.o. (v nadaljevanju PONUDNIK) in
je namenjena fizičnim in pravnim osebam oz. njihovim zastopnikom (v
nadaljevanju UPORABNIK).
Podatki o podjetju:
Naziv: Kosobrin, Kranjska Gora, d.o.o.
Naslov: Ulica heroja Verdnika 50, 4270 Jesenice
Status: Pravna
oseba
DDV ID: SI83712577
Urad DURS: DU Kranj
Aktivni
transakcijski računi:
SI56 6100 0000 7093
084
Ponudnik se zavezuje,
da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto
podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
(e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi
storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem
mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) cena na spletni strani je informativnega značaja, cena se lahko spremeni
brez opozorila. Razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške
prevoza,
g) način plačila in
dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg
tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi
ali službi za stike s kupci.
Uporaba spletne trgovine
V spletni trgovini
lahko naročate storitve kot fizična oseba (posameznik) ali kot pravna oseba
(podjetje).
Za fizične osebe
veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ter določila Splošnih pogojev
poslovanja. Fizična oseba ne sme biti mlajša kot 18 let.
Za pravne osebe
veljajo pravila Splošnih pogojev poslovanja, ki jih sprejmejo ob registraciji
oziroma ob oddaji naročila ter določila Obligacijskega zakonika. V primerih, ko
naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne
glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo
veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej
navedeno v zakonu.
Uporabnik se zaveže,
da bo spletno aplikacijo uporabljal v skladu z nameni za katere je bila
narejena. To je, naročilo artiklov in storitev ponujenih v spletni trgovini.
Vse druge aktivnosti se smatrajo za nedovoljene. V primeru kršitev lahko
ponudnik nemudoma omeji oz. zaklene dostop do uporabnikovega računa brez
vračila morebitnih stroškov, ki jih ima pri tem uporabnik.
Uporabnik se obvezuje,
da ne bo uporabljal podatke tretje osebe za prijavo in registracijo v spletni
trgovini kugla.si. Prav tako se uporabnik zavezuje, da ne bo naročal izdelkov
ali storitev v imenu tretje osebe.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba
med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Kugla.si sklenjena v trenutku,
ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega
naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Če izdelka ni na zalogi, se
cena lahko spremeni zaradi nove cene dobavitelja. Če je izdelek na zalogi potem
od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za
prodajalca kot za kupca. Če je cena spremenjena se kupca obvesti o spremenjeni
ceni, le ob njegovem strinjanju o novi ceni se naročilo izvede do konca. Kot
kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše
spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba
(t.j. oddano naročilo v spletni trgovini) je v elektronski obliki shranjena na
strežniku Kugla.si. Kupoprodajna pogodba je na voljo vpogled kupcu v kolikor se
je kupec pred nakupom registriral, če ne, je v pogodbo vpogled možen po
predhodnem dogovoru. Kupec prejme pogodbo (naročilo) tudi na elektronski naslov
v trenutku ko odda naročilo.
Pred dokončno
sklenitvijo kupoprodajne pogodbe ima kupec možnost popraviti in preveriti za
morebitne napake. Naročilo se oddaja v štirih korakih. Prvi korak je izbor
registriranega uporabnika ali naročilo kot gost. Drugi korak je vnos podatkov o
kupcu in podatkov za dostavo. Tretji korak omogoča izbiro načina plačila in
nudi informacije o dostavi. Omogoča tudi vnos dodatnega komentarja za
prodajalca v kolikor želi kupec kaj sporočiti prodajalcu. Četrti korak
predstavlja povzetek celotnega naročila in skupni znesek za plačilo. Po
zaključenem 1., 2. in 3. koraku ima kupec možnost spremembe podatkov preko
funkcije "spremeni". S klikom na "Potrdi in oddaj naročilo z
obveznostjo plačila" je kupoprodajna pogodba sklenjena.
Načini plačila
- po povzetju - pri plačilu po
povzetju zaračunavamo dodatne stroške po ceniku Pošte Slovenije
- preko spletne banke oziroma po
predračunu
- osebni prevzem v trgovini,
plačilo z gotovino
Kupec prejme račun v
papirni obliki poleg naročenega izdelka ali storitve. V kolikor se izdelki
pošiljajo iz skladišča direktno na kupčev naslov, bo kupec prejel račun v roku
8 dni od opravljene storitve. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjeno v
elektronski obliki v spletni trgovini Kugla.si.
Postopek nakupa v
spletni trgovini (stanja oddanih naročil)
Na čakanju - naročilo
je bilo sprejeto vendar še ni potrjeno. Kupec lahko v roku ene ure brez razloga
prekliče naročilo.
V obdelavi - naročilo smo sprejeli in pakiramo vaše artikle v škatlo
Poslano - naročilo je v celoti izpolnjeno in poslano na izbrani dostavni naslov
(velja enako kot stanje Zaključeno).
Zaključeno - naročilo je zaključeno
Poleg osnovnih stanj naročil so možna še sledeča:
Preklicano - naročilo
je bilo preklicano
Sredstva povrnjena - vsa sredstva naročila so bila povrnjena uporabniku
Zavrnjeno - naročilo je bilo zavrnjeno
Vrstni red stanj naročila ni določen. Naročilo lahko preskoči stanje odvisno od
situacije naročila. Vsa naročila lahko uporabnik spremlja v uporabniškem
profilu.
Cene izdelkov in
storitev
Vse cene v spletni
trgovini Kugla.si o navedene v EUR. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in
nimajo v naprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in
kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme
elektronsko sporočilo o statusu Potrjeno ali v Obdelavi). Če izdelka ni na
zalogi, se cena lahko spremeni zaradi nove cene dobavitelja. Če je izdelek na
zalogi potem od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo
tako za prodajalca kot za kupca. Če je cena spremenjena se kupca obvesti o
spremenjeni ceni, le ob njegovem strinjanju o novi ceni se naročilo izvede do
konca.
Varnost osebnih podatkov
Ponudnik bo podatke
uporabnika zaščitil na najboljši možni način, ki ga dopušča strežnik na katerem
se nahaja aplikacija, pred nedovoljenim dostopom tretje osebe. Za vse morebitne
dostope do podatkov ponudnik ne odgovarja (neavtorizirane ali npr. sodišče z
nalogom). Ponudnik bo uporabniška imena in gesla uporabnika hranil varno,
kriptirano. Uporabnik pa se zaveže da bo za svoje podatke skrbel sam in jih ne
bo posredoval tretjim osebam, saj v tem primeru lahko pride do zlorab in
uporabnik sam nosi odgovornost in posledice za vso morebitno nastalo
škodo.
Popusti in obračunavanje
popustov
Občasno ponudnik
ponuja možnost unovčenja popustov za nakup doloženih izdelkov v spletni
trgovini. Koda popusta velja za določene izdelke oz. izdelke za katere je
popust določen. V kolikor stranki ni jasno za kateri izdelek popust velja, se
lahko kadarkoli pozanima preko elektronske pošte ali preko telefonske številke.
Kuponi in popusti imajo veljavnosti rok. Po preteku roka, popust ne velja več
in ga ne moremo priznati.
Vračilo kupnine
V primeru odstopa kupca od pogodbe v dogovorjenem zakonskem roku, prodajalec
vrne kupnino kupcu takoj oz. najkasneje v 14 dneh od prejetja obvestila o
odstopu od pogodbe.
Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga
je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega
plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Streliva ter orožja ni
mogoče vračati.
Vračilo blaga
V primeru, da z
naročenimi artikli niste zadovoljni, imate po prejemu blaga na voljo 14 dni
časa, da pisno odstopite od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu
blaga. Izdelki morajo biti nato vrnjeni v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od
pogodbe. Stroške vračila krije kupec.
POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe, iz določila pogojev
poslovanja.
Pred vračilom nas
obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se
dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Izdelki naj bodo
nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi
potrdili. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za
vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru
šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo na
transakcijske račune ali preko drugih načinov kot je npr. poštna nakaznica.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je
neposreden strošek vračila blaga. V kolikor so izdelki poškodovani, rabljeni,
umazani, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec
pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam
vrnemo takoj, ko prejmemo blago oziroma najkasneje v 14 dneh.
Odstop od pogodbe ni
mogoč v naslednjih primerih:
·
če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v
notranjosti in zunanjosti aparata)
·
če je programska oprema aparata spremenjena, nameščena, ali kakršnem koli
pogledu drugačna od originalne namestitve
·
v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike,
nastavitve
·
V kolikor vrnjeni izdelek ne izpoljuje pogoje vračila in se ponudnik vseeno
odloči, da ga bo vračilo sprejel, lahko ponudnik zaračuna odškodnino za
čiščenje oziroma vzpostavitev prvotnega stanja v višini do 15% vrednosti
izdelka oz. minimalno 20€.
V pojem blago, ki ga
obravnava Zvpot, se šteje tudi embalaža, saj je sestavni del blaga, ga
reklamira, vsebuje slike izdelka ter tehnične značilnosti. Z uničenjem ali
poškodovanjem embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je namreč možno
lepo odpreti tako, da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo, za
katero je odgovoren potrošnik (npr; ker je pri vračilu nepazljivo zapakiral
paket, ali ker je ob odpiranju nepotreboma raztrgal embalažo) lahko trgovec
zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.
Možnost vračila ne
velja za:
·
Kompaktne
plošče (CD-ji in DVD-ji), videokasete (VHS) in kasete, v kolikor so odpakirani
iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig
·
Programsko
opremo in igre, v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je
prelomljen varnostni žig
·
Knjige,
časopisi in revije, v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali
je prelomljen varnostni žig
·
Potrošni
material, v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je
prelomljen varnostni žig
·
Blago, ki
je bilo izdelano oziroma naročeno po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo
prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za
vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
(naprimer; računalnik sestaveljen iz komponent po željah naročnika, hrana,
pijača, pokvarljivo blago z rokom uporabe, vstopnice, ...)
·
Streliva
ter orožja ni mogoče vračati.
Navedene izdelke
menjamo za enak izdelek le, če so poškodovani ali kako drugače nedelujoči. V
primeru, da zgornji pogoji niso upoštevni, odstop od pogodbe blaga (naročila)
zavrnemo.
Izdelke lahko
vrnete na naš naslov osebno ali z dostavno službo na naslov. Prosimo, da se
pred vračilom posvetujete z nami.
Svetujemo:
·
da pred vračilom blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za
pošiljanje
·
če uveljavljate garancijo, da blago pošljete neposredno na pooblaščeni
servis, saj bo tako hitreje rešena
Garancija
Artikli imajo
garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija
je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi
računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če
informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem
trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo
zagotovil ažurno informacijo.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka
stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene
oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če
je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja
primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z
izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako
uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te
obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled
artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila
zakona o varstvu potrošnikov.
Dostava
Dostavo naročenega
blaga opravlja Pošta Slovenije. Za vsa naročila do 15h, se bo trgovec potrudil,
da bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na
zalogi). Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. V nobenem
primeru trgovec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na
naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času
dostave ni na naslovu, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi
brez dodatnih stroškov, dostavljalcu je dovoljeno, da vas pokliče na kontaktno
številko, katero ste oddali ob prijavi na spletni strani. V primeru, da izdelka
ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali
vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Dobavni rok začne teči ob 17.00
uri na dan prejema potrdila o plačilu oziroma od takrat, ko ste dobili po
elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo "V obdelavi".
Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan
po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili
o nameravanem roku dostave. Dostava se izvaja preko Pošte Slovenije. Pošta
Slovenije ob prevzemu paketa zaračuna dodatno provizijo: do vrednosti 96 EUR -
0,96 EUR, do 1% od vrednosti vplačila. Strošek dostave je obračunan pred
zaključkom naročila. Cena dostave odvisna od teže paketa.
Cena dostave se gleda le
na skupno težo in ne na število paketov. Dostava se vrši v dopoldanskem ali
popoldanskem času. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave
odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, paket pa prevzamete na lokalni
poslovalnici Pošte Slovenije. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete
telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo
v primeru da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali. Izjemoma se lahko
dogovorimo za alternativen prevzem v kolikor se prodajalec in kupec strinjata.
Za alternativen prevzem nas kontaktirajte na andraz(afna)kosobrin.si.
Kupec je pri prevzemu
pošiljke dolžan pregledati njeno stanje. V primeru, da so na pošiljki fizične
poškodbe, ali da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec
dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri
dostavljalcu (Pošta Slovenije), ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje
stroške, če se mu dokaže odgovornost. O poškodovani pošiljki nas nemudoma
kontaktirajte po emailu ali po telefonu.
Vse pakete pošljemo z
oznako priporočeno in z odkupninskim obrazcem v kolikor je bilo izbrano plačilo
po povzetju.
Dostavni rok za
naročene izdelke je odvisen od stanja zaloge. V kolikor je izdelek na zalogi je
dostavni rok med 1-3 delovne dni. Za izdelke, ki niso na zalogi vam naknadno
sporočimo rok dostave.
Vsebinska odgovornost
Ponudnik se po svojih
najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so
objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok
dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov
na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah
in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja
za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred
objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča
ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje
kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik
trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse
fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti
izdelka.
Mnenja oziroma
komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del
funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik
omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred
dokončno objavo pa jih ponudnik lahko pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj
oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne
nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali
komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje
objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.
Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli
namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali
drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja,
da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in
komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na
ponudnika.
Ponudnik si pridružuje
pravico spremembe vsebine strani, pogojev poslovanja in cenika brez predhodnega
obvestila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje
veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi
izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb
in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko
ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova andraz[afna]kosobrin.si.
Postopek obravnave
pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih
delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo
obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da
je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje,
njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki
nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne
sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših
močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Morebitne spore bosta
uporabnik in ponudnik skušala rešiti sporazumno, v nasprotnem primeru je za
reševanje pristojno okrajno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.